10 sanningar om mig

* Jag tröttnar jättelätt på designer, asså bloggdesigner. det är därför jag byter 24/7. Men sist så var det ju för att jag var så smart att trycka på något..
 
*Jag älskar att träna cheerleading och simning! 
 
* Jag läser många bloggar för att få inspiration att ha nåt roligt att blogga om då och då
 
* Jag får jätte torra händer på vintern men då brukar jag smörja in dom med någon jätte bra kräm
 
* Jag vill alltid ha alla rätt på prov haha
 
* Jag älskar att måla mina naglar
 
 
*hatar när folk sitter och stirrar när man äter..
 
* Ibland vill jag ha mörkbrunt hår, men jag är verkligen rädd för att om jag färgar det kommer jag aldrig få det såhär ljust igen. 
 
* Jag vill inte gå i min klass som jag gör nu
 
* Jag kommer inte på nå mer, PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0