FREEEDAG

godmorgon babes! hur mår ni?
jag mår toppen fast har lite träningsvärk sen igår, fast nu kommer jag iallafall ner i spagat. så det är jag glad för! 
ska alldeles strax dra iväg till skolan, och sen är det heeelg! skönt. ikväll ska det vara nåt disco i skogsboskola så ska gå dit och halvjobba lite. kuligt! ni får gärna komma, skriv till mig på chatten för jag tänker inte skriva ut en massa information här när jag inte vet vilka som läser, aja. PUSS
förresten, just nu bloggar jag både här och på nattstad.se, fast kanske lite mer där borta, så kika in där vetja, nattstad.se/moaalden . den öppnas i nytt fönster för er som undrar :)
kör på vågigt hår idag ja, jaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0