höhö, tisfördriv

FAKTA

Smeknamn:
mooooiis

Födelsedag: 16 februari
Bor: hemma
Arbete: skolan

FAVORIT…

Färg:
ljusrooosa
Plats: ingen aning
Drog: musik
Fordon: flygplan
Film: sorgsna movies!
Djur: typ alla.
Serie: desperate housewives
Café: lol xD
Skor: tygisar och converse

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
nej aldrig! :O
Gnälla: haha ibland
Skrika: jaa
Sova: jajamen
Drömma mardrömmar: kan hända:/
Försöka vara annorlunda: nejdå
Klä dig i svart: japp
Hata folk: lägger inte ner tid på sånt
Lita på folk: har svårt för det

NÄR…

Åt du senast:
ska äta efter dethär
Läste du en bok senast: i skolan någongång
Köpte du något senast: igår
Kysste du någon senast: jaadu
Svor du senast: för ofta så jag inte ens märker det
Sjöng du senast: nysss
Klagade du senast: haha vet inte!
Är det sommar: snart

VEM…

Saknar du:
sexorna och pappa♥
Rörde dig sist: mig själv xD
Kysste dig sist: deduu
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma
Fick du sms från senast: vet inte, typ sebbbe

HAR DU…

För många vänner:
verkligen inte
Tvångstankar: ehm nej tror jag inte
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Färgat håret: slingat
Brutit några ben: tror inte det xD
Några piercings: Öronen
Egen dator: ja

Gjort bort dig rejält: föör ofta
Bra självförtroende: hm nej
Kysst någon: kasnke det kanske;)
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: nej
Dumpat någon: typ inte

Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: nej

HUR….

Går du:
haha jag vet inte
Fördriver du tiden: min dator är bra på det!
Mycket pengar har du: vet inte
Tjänar du pengar: nej
Ofta diskar du: diskmaskinen tar över det;)
Ofta städar du: när det behövs
Ofta träffar du din familj: everyday
Mycket äter du: haha vet inte?

ÄR DU..

Förstående:
ja det tycker jag
Öppensinnad: vaaaa?
Arrogant: vaaa?
Osäker: nje
Blyg: ja
Smart: ja jätte smart säger vi!
Sentimental: va?
Pratglad: med rätt personer, ja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0