brandlarm?!?!

Hej babys! sitter i bilen och är påväg hem från kupolen. handlade lite underkläder och en tröja. Skulle egentligen leta efter en skolavslutnings klänning men det var ingen som jag gillade så speciellt mycket. och när vi var på kupolen så blev det brandlarm!! jag och mamma var inne på h&m och det började tjuta och jag ville nästan hålla för öronen, haha. och det var typ nån som ropade i högtalarna, brandlarm alla måste ut omedelbart. hon upprepade det flera gånger! alla kutade ut och blev typ rädda/nervösa. jag blev också lite rädd, men jag såg ingen eld. när jag ,mamma och mormor gick ut så stog det massor av folk där ute. vi väntade också för vi skulle kolla om de skulle öppna igen eller nått. efter en kvart/tio minuter så öppnade dom och jag kunde fortsätta shoppa, haha;) pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0