rubrik

Hejbabys! Förlåt att jag inte blogga idag :(
Jag och Ida vaknade 12, åt frukost och sådär. Sen så åkte jag, ida&mamma till farmor & farfar och fikade och lite sådär. Sen sjutsade vi hem ida och mamma skutsa mig till cheerleadingträningen.
När jag kom hem så gick jag igenom garderoben som var vääärsta katastrofen! Om ni hade sett min garderob så hade ni dött kan jag låva er haha!
Juste, tog ju spruta i fredags. Och nu så har jag typ att jag blir svettig om händerna hela tidenav sprutan som man kunde få så jag måste gå och tvätta händerna hela tiden. Skitjobbigt och äckligt, euw.

Och igår hade jag och ida ansikts mask, skitbra så huden är jätte lén och så! hihi, aja PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0