resten av dagarna

Hej, här kommer resten av alla dagarna! :)

Dag 13- en bild på ditt hus
har ingen, ni får se det nån gång sen! :D

Dag 14-
En bild på dina syskon
Dag 15 - lägg in 4 nya låtar på din mobil/mp3/ipod och berätta varför du valde dem
Jag läggde in på spotify. replay - IYAZ, levels - skrillex (råkade ta bort den förut xd),little bad girl- david guetta, buby ride -mohombi. Valde alla för att dom var bra (y)

Dag 16-
En till bild på dig själv som du tycker om.
gillar egentligen ingen, men typ; fast den var fuuul.
image description

Dag 17-
Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Therese alshammar. Hon är en simmerska och då kan jag testa att simma superfort! :D

Dag 18-
Något jag vill göra ogjort
läxor och gå upp på jättetidigt på morgonen

Dag 19-
Smeknamn du har, och varför du har dom.
Mois, för jag heter moa och då blir jag kallad mois ibland ;)

Dag 20-
Min favoritbok
vet inte

Dag 21
- En bild på något/någon som gör dig lycklig
vet faktist inte, för många! :D
Dag 22- skriv 5 saker du inte gillar
- skitsnack
- lakrispuck, höhö
- jobbiga läxor
- de som inte håller vad dom låvar
- hårstrån i maten!
Dag 23- bästavänner
M & J & P & S & V & J & M , jag har många ♥
Dag 24- Favoritfilm
Twilight saga
Dag 25- Vad kan man hitta i din väska?
snoddar, medicin, läppsyl typ.
Dag 26- Din favorittid på året.
SOMMAR!
Dag 27- Varför gör du denna 30-dagars utmaning ?
så jag har nått att blogga om +roligt ;)
Dag 28- En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?
image description
Dag 29- vad har ditt "mål" vart denhär månaden ?
Inte äta så mycket godis fast det går inte så bra.
Dag 30- Din favoritlåt.
sommarlåten typ som, shake senora :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0