ONSDAG

hej på er! laddade ner gimp igår, hade hört att de var bra att redigera bilder och så? men om jag ska vara helt ärlig så var det de svåraste programmet jag har laddat ner, jag förstår ingenting? så ska kolla om photoshop är gratis eller inte, för det står att de är det först men sen så står det att man ska köpa? så ja, om någon av er har nå bra förslag på sidor där man kan göra fina foton&headers så kommentera! :)

skönt att vara ledig!vaknade runt halv 10, åt frukost sen. och nu så ska jag kolla ansiktsboken och chilla lite ett tag. senare så blir det att va med molly, samuel & julia. får väl se vad vi hittar på PUSS


Kommentarer
Postat av: Alva

Sv: Ja, det kostar pengar. runt tusenlappen ungefär :)

2012-06-06 @ 13:57:02
URL: http://alvajanzon.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0