BLÅTIRA

Hello sunshines! var på fest igår hos moa, gryyymt! vi spelade bärnnboll, jag och moa mot hanna och alex. när moa skulle skjuta iväg bollen med nån innebandyklubba som hade gått av, så träffade hon mig rakt bredvid ögat. haha! så har världens bula nu +ett sår. lyckat av mig att stå nära! aja. vi gick och la oss vid tre, och vaknade tolv. vaknade inte så sent faktiskt! aja, sen var vi ut och körde hennes häst i vagn, jätte roligt! och sen skulle hon rida så då var jag inne en stund och packade mina saker osv. och nu så hängde hon med mig hem och sover här ikväll. wiho!
senare på kvälllen sp drar vi iväg och träffar linus också. PUSS
 
 
 
gör iordning midsommarstången♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0