ALLA DAGAR JAG INTE BLOGGAT

har inte bloggat sen i lördags! men i söndags så kom jag hem från furuvik, helt underbar helg!
i fredags så åkte jag dit och hade kul bara, chilla i stugan&packat upp. I lördags så var vi inne i själva furuvik eller vad man säger, alltså där där det var karuseller och så. Jag hade åkbaknd och åkte massar av roliga&läskiga karuseller hehe. Jag som hatar karuseller åkte alla utom bergodalbanan (?). sen kollade vi på takida på kvällen!
IIH! SÅNGAREN♥ sen kom jag hem på söndag och då var jag med julia&vi tältade! fast vaknade med typ regndoppar i tältet, haha. och igår var vi i backa och fiskade&spelade kort! nu ska jag dra iväg och möta julia, PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0