åkte på kryssning!

hej babes! allt bra med er?
hade gjort flera inlägg igår typ 3, men hade glömt att publicera...blond jag vet!
aja, hade väääärsta ont i magen igår.. så tårarna kom tillochmed, och jag gråter nästan aldrig faktiskt.
och idag så åkte jag till åland (kryssning) med några ifrån släkten! det var jätte kuuul
hittade ett basnagelack som jag trodde var ett ljusrosa först, men sen när jag kom hem så såg jag att det var ett baslack..aja det behövdes! sen så köpte jag 2 marabou, king size också alltså större än dom största haha, biff. mådde illa när jag åkte dit och lite på båten, men inte hem. usch, hatar att vara åksjuk!
men nu så ska jag ta och ringa till  julia&sen kanske det blir att hitta på nåt med henne ikväll.. får se.
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0