HISS&DISS



MINA VÄNNER - Åh dom är så underbara. Oftast kan man prata om allt med dom och ha kul. Göra roliga saker tillsammans och ha någon som frågar hur man mår. De som kan se sorg genom leenden.


PICNIK.COM - Världens bästa fototsida som man kan redigera bilder i! Man får otroligt fina bilder om man redigerar dom där, just sayin. Men tyvärr så ska dom stänga ner den 19:e april..

MUSIK - Jaruu, behöver jag ens nämna hur bra musik är?  

ATT PLUGGA I TID- Att plugga i tid, då slipper man sitta när man väl ska ha provet och svettas av att man inte kan någonting. +att man slipper sitta och plugga sönder sig dagen innan!

SOVMORGON- Jag är ju morgontrött, så jag älskar verkligen sovmorgon! Att få sova hur länge man vill ;)




COPYCATS- Sånna som kopierar från bloggen och sätter på sin blogg. DISS!


•BITA PÅ NAGLARNA- Det är så sjukt fult! haha, fy vad töntig jag är..
FOLK SOM PRATAR OM SKIT OM ANDRA- Folk som pratar skit om andra. Då blir man väl oftast en som folk snackar skit om, för att man snackar skit om andra. haha, invecklat ;)

Har inga fler HISSAR&DISSAR nu. Men det blev iallfall fler hissar än dissar, tur det! ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0