om mig

Visste ni...
att jag vill ha - kläder, shopaholic! haha xD

att min senaste dryck - mjöööölk

att jag lyssnar mest på -  bra musik

att jag pratar - dalmål, haha fuult

att jag inte gillar - falska människor

att jag avskyr när folk pratar - skit
att kärlek - är underbart
att jag gillar att - träna&simträna&cheerleading&vännerna&han osv
att jag alltid kommer att - vara bäst föralltid xDDD
att sist jag grät var - någon dag sen (?)
att min mobiltelefon är - cp
att när jag vaknar på morgonen - så vill jag somna om
att innan jag går och lägger mig - så sitter jag vid datorn
att idag har jag - tränat
att jag just nu tänker på - pappa
att i kväll ska jag - kolla på någon bra film
att i morgon kommer jag - chillllla
att jag hoppas - att det blir ett bra skolår
 
Har du...
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja
Någon som du hatar? ja
Vem kramade dig senast? mami
Vem pussade dig senast? vetinteee
Vem ringde dig senast? farfar
Vem ringde du senast? mammaa
Vem var hemma hos dig senast?- bästavän<3
Vem var du hemma hos senast? - juliiiaaaa
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? - haha ja
Att jag..
Är singel? - jag är singel jag.
Svär ofta? -  alldeles för mycket
Sjunger i duschen? -ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - nej xD
Skrattar åt dina egna skämt? - haha, alltid
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - kanske
 
Att jag har?
Piercingar? - om öronen räknas så
Syskon? - 2
Jobb? - nej
För många vänner? - verkligen inte!
Rymt hemifrån? - nej
Bra självförtroende? njae
Sagt "jag älskar dig" till någon? - jaa
Varit kär? - ja
Somnat i skolan? - typ
Tappat bort mig i min hemstad? - haha ja, har sämst lokalsinne 
Sett en fallande stjärna och önskat? - aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja
Smugit ut utan lov? - nej, eller vetinteee, fattade inte frågan ens xd
En hemlighet som ingen annan vet? - ja
Sovit en hel dag? - typ
Somnat gråtande? - nej
Hånglat med tio personer eller mer på en kväll? - nej
Blivit generad inför folk? - ja..
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - kanske jag har, dk
Ätit musslor? - ja, en gång
Varit på en festival? - ja
Blivit kallad player? - nej
Färgat ditt hår svart? - nej!
 
Vad?
Längtar du till mest just nu? - lördag!
Ska du göra i helgen? - va med bästavän
Har du för kläder på dig ? - jeansleggings och linne
Gjorde du igår? - fiska
Ska du göra på nyår?- ingenaning
Åt du senast? - tjockade kebabrulle
Har du för mobil? -  xperia
Vad köpte du senast? - olja för håret& pudersvamp typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0