tävling

Jag tänkte köra en tävling där man kan vinna en läänk, och om du vill vinna så ska du svara på domhär frågorna nedanför. Frågorna handlar om mig! så nu får vi se vem som vet mest om mig! Jag väljer ut en vinnare på fredag! Kör igång! :D

• Vart bor jag?                                                             
• Gillar jag min hårfärg just nu eller vill jag ha ljusare?
• Vilken musikstil gillar jag?                               
• Hur många syskon har jag?   
• hur lång är jag?
• har jag ett förhållande?
• vad går jag på för sport/sporter?
                        
image description                                                                


Kommentarer
Postat av: sara

• Vart bor jag? skogsbo

• Gillar jag min hårfärg just nu eller vill jag ha ljusare? som det är

• Vilken musikstil gillar jag? pop

• Hur många syskon har jag? 2

• hur lång är jag? 1.50

• har jag ett förhållande? nej

• vad går jag på för sport/sporter?

gymnastik och simning :)

2012-04-03 @ 14:34:17
Postat av: Emilia Hast

1. skogsbo

2. det du har nu

3. pop

4. 2

5. 1.59

6. nej

7. simning och vet inte om du fortfarande håller på med cherleeding // kraaam Emilia

2012-04-06 @ 21:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0