10 stycken, facebooksak



Albin Stenholm


känner inte så bra, men är en snäll kille. Går i samma klass!:)

Matilda Naess



jättefin och snäll tjej, måste hitta på nått någon dag!:D♥
kika in hennes blogg också, www.matildaness.blogg.se


Alexander Sjödin



fin, snäll och rolig kille som går i skogsboskola! ;D


Andrea Byhlin



en jättesnäll tjej som är bra på gymnastik!♥
kolla in hennes blogg också, www.andreabyhlin.blogg.se


Julia Ljungqvist




min bästa kompis, vi har känt varandra sen vi var 3-4 år. hihi♥


Oskar Karlsson



haha dryg och snälll kille!


Caroline Johnsson



En jättefin och rolig tjej som gick i min skola förut. Min ''puffa-kompis'' också, hihi! ♥
www.birgittacarolinee.blogg.se


Maja Nylen Persson



En sötflicka som hejar på helt fel lag! xd



anton kåll



går i min klass, brukar reta mig för att jag inte sjunger, hahaha! :D


Madde Lindeblad



En jätte snäll tjej som alltid finns om man vill prata, och hur fin som helst!♥
Älskar dig och du vet att jag finns om du vill prata♥

                                                         www.maddemarialindeblad.blogg.se/


det var alla facebook saker, hade jätte svårt att välja. så bli inte ledsen/sur om jag inte valde just dig! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0