Enda sättet jag kan visa mina känslor för dig är med ett finger.

Hejbabes! har nyss duschat och så, och nu ska jag snart dra till julia!
Smart att leka med elden så hade jag ett finger för länge så jag liksom brände mig :D HAHAHAH JAG ÄR FÖDD TILL ATT VA SMART (Y)
Jag och Viktor skulle chatta hela natten på fb, men mamma kom på mig och sa åt mig att sova där vid kvart över 12 ;D haha så det blev inte hela natten ;( Aja, viktor vi kan chatta hela natten typ på nyår eller nått? :D haha , vi ska göra det igen iallfall;D
aja, min platttång är varm nu så måste gå nu innan mitt rum bränns upp (!)  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA , haha flummhumör idag då ;D
HAHAH jag trodde det var en ekorre i mitt rum inatt ;o
han hette Bert-Olof , han och jag förlovade oss också ;*
HAHHAHA ;D
NU ÄR JULEN ÖVER SÅ NU KAN INGEN TVINGA MIG ATT SLUTA SPELA SOMMARMUSIK! :D
HHAHAHAHAHA, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0